Scroll images by bigoo.ws

Tuesday, September 06, 2005

RILEKS SEKEJAP

Aku Terpedaya.
oleh Khai
Assalamualaikum
Aku sibuk mencari- cari dalil dan perbahasan berkenaan bagaimana sebenarnya rupa pakaian Rasulullah . Lengan bajunya pendek kepanjang , ada berbutang ditengah ke tidak. Pakai jubah ke seluar , ada corak ke tidak ...Jenuh aku menyelak kitab-kitab , buku-buku dan laman web yang membicarakan topik-topik berkenaan. Kekadang agak meletihkan , tapi nak tau punya pasal aku teruskan pencarian . Banyak jugak yang aku dapat maklumat... Tiba - tiba anak aku mengacau semasa aku sedang mencari topik-topik berkenaan di internet . Picit sana, picit sini... akhirnya anak aku tu juga mendapat picitan cap tangan dan maki hamun aku. Meraung - raung anak- anak aku tu... Aku tepedaya.... Aku sibuk mencari cara pakaian Rasulullah tapi aku lupa .... Pakaian Rasululah yang lebih utama adalah akhlaknya - menyayangi anak-anak baginda. Ampunilah aku ya Allah...

sumber al ahkam


0 Comments:

Post a Comment

<< Home