Scroll images by bigoo.ws

Sunday, January 22, 2006

Menteri Bukan Islam Back Paddle - berundur untuk menyerang kembali


"Asslamualaikum
Terdapat satu hadis ' Al-Kufr millatul waaheed'..Kufr itu millah nya satu. Ini terbukti apabila semua menteri bukan islam kabinet menghasut orang bukan islam dan menekan menteri kabinet majoriti Islam untuk merendahkan kuasa makhamah syariah buat selama lamanya. Sekarang mereka back paddel atau gateh ke belakang-bukan untuk mengalah tapi untuk menggigit lagi dimasa hadapan.
Berita lima dari 9 menteri bukan islam yang menarik balik memorandum sudah di jangka . Ini bukan nya satu penyesalan tetapi berundur untuk menggigit kembali. Sebenarnya tindakan 9 menteri ini adalah sebahagian dari Grand Design orang bukan islam untuk menghakis dan menggikis segala bentuk ketuanan melayu islam, saki baki kuasa islam dan melayu islam dalam pelembagaan malaysia . Orang melayu islam sudah beralah dan berkompromi dengan orang bukan islam semasa merunding kemerdekaaan dengan menerima secara paksa sus joli yang dipaksa oleh penjajah British keatas orang melayu islam namun orang bukan islam di Malaysia tak ubah lah saperti menolong anjing tersempit. Kalau di tolong pun ia menjelir , kalau tidak ditolong pun ia menjelir. Mereka tidak pernah diajar oleh datuk nenek mereka untuk mengucap terima kasih kepada orang yang memelihara mereka untuk menjadi warganegara di negara ini semasa rundingan untuk mendapatkan kemerdekaan. Peristiwa ini bukan berlaku 1000 tahun dahulu tetapi hanya 49 tahun yang lampau tak sampai pun 50 tahun.
Saya percaya kumpulan mereka yang menentang makhamah syariah bukan nya 9 orang tetapi satu konspirasi yang sangat teratur. Mereka mempunyai agen di media saperti malaysiakini dan nst dan NGO dan persatuan agama kristian ,hindu dan buddha. Kumpulan ini mempunyai lobby di setiap kementerian untuk menghasut dan menggugut bagi meluluskan atau membatalkan akta baru atau undang undang baru bagi mengikis dan menghakis segala bentuk kepentingang islam dan melayu islam dalam pelembagaan dan dasar negeri. Mereka mempunyai pensyarah dan majlis peguam untuk mendesak dengan memperalatkan konsep human right (aliran), freedom of speech( lim kit siang and malaysiakini ) , freedom of religion( interfaith ) , liberal thinking ( majlis peguam india) ,, fear of islamic dark ages( lim keng yek and the sembilan jahanam ), gender bias (sister in islam ), freedom of expression ( black metal and nst). Mereka menggunakan istillah manis ini dalam bentuk seolah mereka lah yang ditindas bukan nya orang islam . Modus operandi mereka ialah 'slow mental war of attrition against the malay muslim society until we become tired and confused.( Modus operandi mereka ialah melancarkan perang saikologi yang menghakis dan mengikis terhadap masyarakat melayu islam sehing kita menjadi letih dan confused .
Mereka adalah satu kumpulan yang mempunyai kebencian yang tinggi pada sebarang unsur islam dan ketuanan melayu islam di malayisa kerana kekuatan islam dan melayu islam bermakna terancam nya mereka untuk menguasai orang melayu islam di malaysia.MENGKORUPSIKAN jentera kerajaan adalah senjata yang paling effektive dalam mendapatkan apa yang mereka rancangkan.
Saperti sun tzu art of war, mereka menunjukkan kuat saperti air laut dan merundur saperti air surut untuk melanda semula apabila air pasang dan air hulu turun ke kuala. Ummat islam mestilah bersatu dan berwaspada dengan ancaman ini saperti ini dan ancaman ini telah di sebut oleh Allah dalam al quran 'wa lan tarda ankal yaahuud wa lan nasooro hatta tattabia millatahum'.sesungguh nya orang kafir tidak akan redha dengan islam dan kekuatan ummat islam sehingga kita mengikut cara hidup mereka saperti minum arak , menjadi penakut, menjadi perasuah , pembelot dan menentang islam.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home